środa, 12 stycznia 2011

Łudzenie samego siebie

W Nowym Testamencie znalazłem takie oto słowa Jezusa:
"Nie każdy, który Mi mówi: "Panie, Panie!", wejdzie do królestwa niebieskiego, lecz ten, kto spełnia wolę mojego Ojca, który jest w niebie.
Wielu powie mi w owym dniu: "Panie, Panie, czy nie prorokowaliśmy mocą Twego imienia i nie wyrzucaliśmy złych duchów mocą Twego imienia, i nie mieliśmy wielu cudów mocą Twego imienia?" Wtedy oświadczę im: "Nigdy was nie znałem. Odejdźcie ode Mnie wy, którzy dopuszczacie się nieprawości!"
(Mt. 7,21-23)
Nie wiem czemu skojarzyło mi to się z księżmi:)
-----
Kolejny cytat:
"Gdy cały lud się przysłuchiwał, rzekł do swoich uczniów: "Strzeżcie się uczonych w Piśmie, którzy z upodobaniem chodzą w powłóczystych szatach, lubią pozdrowienia na rynku, pierwsze krzesła w synagogach i zaszczytne miejsca na ucztach. Objadają oni domy wdów i dla pozoru długo się modlą. Ci tym surowszy dostaną wyrok"."
(Łk. 18,45-47)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Jak to - do raju wejdą Polacy, skoro stwórca to człowiek ...a człowiek nie wielbłąd -napić sie musi... to wejda polacy z gorzałka i wiwat najlepsze imprezy !!!